podaj stan wodomierza
eBOK
w razie awarii dzwoń    994

Zmiana danych w umowie

W przypadku zmiany danych zawartych w umowie (np. zmiana nazwiska, adresu korespondencyjnego, nazwy firmy, formy organizacyjnej, urzędowego adresu punktu itp.) należy wypełnić wniosek o zmianę danych w umowie i przesłać go na adres Spółki MWiK lub złożyć osobiście w Dziale Obsługi Klienta MWiK wraz z dokumentami potwierdzającymi nowe dane. Druk wniosku można pobrać  ze strony internetowej  lub wypełnić go na miejscu w Dziale Obsługi Klienta.



Aktualności
Czy wiesz, że...?

W Sandomierzu w XVI w. ludzie biedni i żebracy mogli korzystać z wody bezpłatnie w łaźni miejskiej raz na dwa tygodnie.

czytaj więcejczytaj więcej
Utrudnienia w ruchu

od 10 lipca 2020 r. do 31 października 2020 r.
ul. Młodych

od 2 czerwca 2020 r. do 30 listopada 2020 r.
ul. Żeleńskiego, al.Niepodległości

od 6 maja 2019 r. do 30 sierpnia 2020 r.
ul. Kamienna

czytaj więcejczytaj więcej
Przerwy w dostawie wody

w dniu 8 lipca 2020 r.
ul. Miedziana, ul. Ludwisarska

czytaj więcejczytaj więcej

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
tel. +48 67 212 50 24 | +48 67 212 29 74
faks +48 67 212 59 30
mwik@mwik.pila.pl
NIP 7640201952 | KRS 0000081995 | REGON 570503455
Spółka wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu,
IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy 66.124.000 zł.