podaj stan wodomierza
eBOK
w razie awarii dzwoń    994

eFaktura

Spółka MWiK  wprowadziła  eFakturę, czyli fakturę w formie elektronicznej. eFaktura wystawiana jest w postaci pliku PDF, a następnie zostaje wysłana na adres e-mail podany przez odbiorcę usług. Dodatkowo istnieje możliwość pobrania eFaktury w dowolnym momencie, po zalogowaniu się do eBOK, czyli Elektronicznego Biura Obsługi Klienta.

Jak otrzymać eFakturę?

Odbiorca usług, związany umową ze Spółką MWiK, powinien podpisać oświadczenie o akceptacji eFaktury w Dziale Obsługi Klienta lub pobrać druk oświadczenia i wypełniony dostarczyć do Spółki MWiK w jeden wybrany sposób:

Odbiorca usług, który złoży oświadczenie osobiście otrzyma przy okazji login i hasło do eBOK czyli Elektronicznego Biura Obsługi Klienta, które umożliwia:



Aktualności
Czy wiesz, że...?

Pierwszą spłuczkę uruchamianą pociągnięciem za łańcuszek (tzw. górnopłuk) opatentował pod koniec XIX wieku Anglik Thomas Crapper. Królowa Wiktoria była pierwszą użytkowniczką tego wynalazku.

czytaj więcejczytaj więcej
Utrudnienia w ruchu

od 10 lipca 2020 r. do 31 października 2020 r.
ul. Młodych

od 2 czerwca 2020 r. do 30 listopada 2020 r.
ul. Żeleńskiego, al.Niepodległości

od 6 maja 2019 r. do 30 sierpnia 2020 r.
ul. Kamienna

czytaj więcejczytaj więcej
Przerwy w dostawie wody

w dniu 8 lipca 2020 r.
ul. Miedziana, ul. Ludwisarska

czytaj więcejczytaj więcej

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
tel. +48 67 212 50 24 | +48 67 212 29 74
faks +48 67 212 59 30
mwik@mwik.pila.pl
NIP 7640201952 | KRS 0000081995 | REGON 570503455
Spółka wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu,
IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy 66.124.000 zł.