podaj stan wodomierza
eBOK
w razie awarii dzwoń    994

Zmiana danych w umowie

W przypadku zmiany danych zawartych w umowie (np. zmiana nazwiska, adresu korespondencyjnego, nazwy firmy, formy organizacyjnej, urzędowego adresu punktu itp.) należy wypełnić wniosek o zmianę danych w umowie i przesłać go na adres Spółki MWiK lub złożyć osobiście w Dziale Obsługi Klienta MWiK wraz z dokumentami potwierdzającymi nowe dane. Druk wniosku można pobrać  ze strony internetowej  lub wypełnić go na miejscu w Dziale Obsługi Klienta.



Aktualności
Czy wiesz, że...?

Pierwszą toaletę wyposażoną w spłuczkę wymyślili starożytni Chińczycy. W Europie pojawiła się w 1596 r. na dworze Elżbiety I, ale pomysł nie przyjął się z uwagi na brak systemu kanalizacyjnego w pałacu (wynalazca - poeta John Harington).

czytaj więcejczytaj więcej
Utrudnienia w ruchu

od 28 czerwca 2022 r. do 1 lipca 2022 r.
ul. Grażyny

od 14 października 2020 r. do 30 października 2024 r.
ul. Jastrzębia, ul. Przepiórcza, ul. Ceramiczna

czytaj więcejczytaj więcej
Przerwy w dostawie wody

W najbliższym czasie nie przewidujemy żadnych przerw w dostawie wody.

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
tel. +48 67 212 50 24 | +48 67 212 29 74
faks +48 67 212 59 30
mwik@mwik.pila.pl
NIP 7640201952 | KRS 0000081995 | REGON 570503455
Spółka wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu,
IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy 66.124.000 zł.