podaj stan wodomierza
eBOK
w razie awarii dzwoń    994

eFaktura

Spółka MWiK  wprowadziła  eFakturę, czyli fakturę w formie elektronicznej. eFaktura wystawiana jest w postaci pliku PDF, a następnie zostaje wysłana na adres e-mail podany przez odbiorcę usług. Dodatkowo istnieje możliwość pobrania eFaktury w dowolnym momencie, po zalogowaniu się do eBOK, czyli Elektronicznego Biura Obsługi Klienta.

Jak otrzymać eFakturę?

Odbiorca usług, związany umową ze Spółką MWiK, powinien podpisać oświadczenie o akceptacji eFaktury w Dziale Obsługi Klienta lub pobrać druk oświadczenia i wypełniony dostarczyć do Spółki MWiK w jeden wybrany sposób:

Odbiorca usług, który złoży oświadczenie osobiście otrzyma przy okazji login i hasło do eBOK czyli Elektronicznego Biura Obsługi Klienta, które umożliwia:



Aktualności
Czy wiesz, że...?

W średniowiecznym Krakowie wodociągi budowano ze środków miejskich, a koszty ich konserwacji dzielono wspólnie z odbiorcami, poprzez ustalenie podatku za korzystanie z sieci wodociągowej.

czytaj więcejczytaj więcej
Utrudnienia w ruchu

od 6 września 2021 r. do 15 listopada 2021 r.
ul. Bociania

od 14 października 2020 r. do 30 września 2021 r.
ul. Młodych

od 14 października 2020 r. do 30 października 2024 r.
ul. Jastrzębia, ul. Przepiórcza, ul. Ceramiczna

czytaj więcejczytaj więcej
Przerwy w dostawie wody

W najbliższym czasie nie przewidujemy żadnych przerw w dostawie wody.

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
tel. +48 67 212 50 24 | +48 67 212 29 74
faks +48 67 212 59 30
mwik@mwik.pila.pl
NIP 7640201952 | KRS 0000081995 | REGON 570503455
Spółka wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu,
IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy 66.124.000 zł.